Hosgeldinbebek yuksell07 ben görüyorum var, dha çok yeni yarın ilk idrarla tekrar yapın daha bariz gözükür inş
ipekk96 yuksell07 hayırlısı olsun pozitif bende 5gün felan varken yapmıştım aynı siliklikte çıkmıştı ve şuan hamileyim
yuksell07 m060918 bilmiyorum valla cnm demiştim ya akıntım çok fazla diee şimdi ne yaparım bilmiyorum kafam karışık k en iyisi 5 gün daha beklemek
Gizemmsss1 yuksell07 kuzum elinde varsa bi tane daha yap bence bi daha çıkarsa sevinirsin çıkmazsa zaten her türlü bekleyeceksin inşallah vardırr bir daha yaaappp Sennnn 😍😍😍
yuksell07 Gizemmsss1 inss vardır valla bilmiyorum yok die kendimi sartlandirmisim bı baktım hayalet çizgi 🙈