yuksell07 Happybsrn bilmiyom cnm ben bir iki dkk sonra baktım yok dedim birdaha bakmadım😂 sonra bı baktım çizgi cikmis
Happybsrn yuksell07 on dakika sonrası geçersiz oluyo kuruma çizgisi diye düşünüyorum 🤔 inşallah vardır
Ahsennurrrr yuksell07 valla silik bir çizgi var hiç şüpheye atma adet günün gelene kadar sen genede dikkat et nolur nolmaz geciktigin an tekrarla yada kan ver ben böle öğrendim ikinciye hamile olduğumu şuan ❤️
yuksell07 Ahsennurrrr Co ksagol cnm insallh yanilmiyoruzdur insallh vardır o kadar çok istiyorumki artık bütün umutlarım yıkılmıştı 🙈
Ahsennurrrr yuksell07 inşallah canım Rabbim gönlünden geçeni hakkında hayırlı eylesin asla umudunu kesme Rabbimin verdiği günü bekle herşeyin zamanı vardir elbet
yuksell07 Happybsrn valla cnm bilmiyom kuruma çizgisini ney çizgisi bekleyelim görelim bakalım yaa🤪ben adetim gelse soğan suyu yapsam die acele ediyordum şimdi bu çizgi kafam karisti
Happybsrn yuksell07 bnce kuruma çizgisi bu üzülmeni istemem tabi ki🤣 daha adetine var bi umut vardır belki.. evt bnde soğan kürü yapıcam😀
Mavi87 yuksell07 silik çizgi var. Net gözüküyor adete 5 gün olduğu için silik çıkmış olabilir, ama kuruma çizgiside olabilir 😔 inşallah gebesindir 🙏🏻
yuksell07 Happybsrn daha öncede miratech ve laboguick kullanmıştım hiç kuruma çizgileri görmedim bu yine miratech
zynb_ozkn yuksell07 çok çok az bir gölge şekilde gördüm gibi geldi ama sen kan vererek emin olabilirsin
Gzdnrkls05 yuksell07 bence var. Ben adetimin üstünden 10 gün geçince yapmıştım böyle çıkmıştı sizin öncesinde çıkmışsa vardır hayırlısı olsun inşallah 😊🤲