İçmeyen insanın yanında duran bile pasif içici oluyor. Birde bebeğinizi düşünün. Onun oluşmaya çalışan ciğerlerini, küçücük kalbini.. ben bu konuda çok katıyım içmediğim için belki ama yapmayın kızlar lütfen. Bir anne evladı için herşeye katlanabilecek güce sahiptir sigara dediğin ne ki..