Valla bende kesin bırakırım hamile kalınca diyenlerdendim ama bırakamadım, ilk azaltmaya calıstım daha az nikotinli olanları tercih ettim ama bırakamadım. Doktorumda cok baskıcı değil yapacak bişey yok daha fazla su iç dedi ve sürekli coraspirin verdi, 6 aylık oldu bi sorun yaşamadık cok şükür umarım yasamadan da devam eder, erken dogma tehlikesi olabiliyormus sigara içenlerde ama olmayadabiliyormus yani istatistiki bi veri yok, cevremde hiç içmeyip erken doguranda oldu 2 paket içip tosun gibi doguran da. Yani daha kontrollu olmak lazım gelişimi acısından yapacak bişey yok, keske içmesek ama olmuyorsa da olmuyor cok takılmayın, takılanlar daha cok hırslanıp daha cok içme egilimine giriyor. Bazen yakıyorum sigarayı ikinci çekişimde aklıma geliyor aman diyorum bosver su an cok ihtiyacın yok sigaraya diyip atıyorum sizde böyle deneyebilirsiniz en azından hem beni tatmin ediyor iki duman hemde bir dalı bitirmiş olmuyorum