Hamile olduğumu öğrendiğimde paketim bitmişti. Hastane çıkışı arkadaşlarla buluşup çay-sigara sohbeti yapacaktık. Markete gidip sigara aldım. Çünkü hep diyordum ki, ben hamile de olsam içerim dayanamam diye. Hiç öyle bi psikolojik baskı yapmadan kendime paketimi aldım. Çayımı içerken yaktım bi dal. Ama nasıl bi hissiyatsa, dumanı içime çekemedim. Resmen vicdanım nasıl etkilediyse beni, fizyolojik olarak sigara içme yetimi kaybettim gibi. Sonrasında çok canım çekti. Eşim içiyor evde sürekli sigara bulunuyor ama elim asla gitmiyor. Annelik içgüdüsü erkenden çıktı ortaya bende. O minicik yavrucağı maruz kaldığı sıkıntıyı düşünün, ona göre hareket edin. Yazık o miniğe.