Sssevgiii canım ben sağlıkcıyım doktorların çalışma şartları inan çok yorucu, sürekli nöbet bin bir çeşit hasta bunlarda yetmez gibi en ufak birseyde şikayet ediyorlar, bu pandemiden çok ağır bi sürec bizler evimizde olduğumuz halde aşırı stresli ve gerginiz kaldı ki onlar işin içindeler gerçekten ruh halleri çok farklı, hasta sayısı az çok farketmez psikolojik olarak çöküntüdeler. Onlar söylemese bile inatla sen sor canım,