Sssevgiii ilk haftalarımda iki gün üst üste gidip ağlayarak çıktım, eşim bir daha ayak bastırmam dedi. Zaten eşler kabul edilmiyor, doktor yanındaki kişiye olumsuz olumsuz şeyler söyleyip bana açıklama zahmetine girmiyordu. Benden bahsediyoruz değil mi, bilmek istiyorum neyse konu dedim. Keseyi bile ben sordum görmek için parmak ucuyla ekranı dahi çevirmeden gösteriyor kendi kendine.Ters ters hareketler, havalar.. baktım benden sonra çıkan genç kızda ağlıyor tersleyip, aynı olumsuz şeyleri söylemiş. Uygulamadan şikayet dahi edemedim bana bakan doktor kadındı ve erkek bir doktor adı yazıyordu uygulamada. Cidden şans işi devlette doktor, bir daha adım atmadım.