ben de bugüne kadar devlete gittim iyi bi doktor bulmuştum. ama son gidişimde asistanı baktı bakmaz olaydı. bir aydır heyecanla beklemişim insan ağzını açıp da bir kelime bir şey söyler. fix şeyler yani işte “kalp atışı var, suyu iyi, haftasıyla uyumlu” böyle dese yeter yani. yoruyor mu bu onları anlamıyorum. böyle davrananlar da muhtaç olduklarında kendi gibi doktorlara denk gelirler umarım!!