Halitim Ebru10 suni sancıyla dedi doktorum bakalım sezaryan düşünmüyorum ama normalden de çok korkuyorum 😱
Halitim Halitim Ebru10 kesinlikle birde öyle birşey var inşallah boşuna çekmemiş olurum sancıyı.. Rabbim yardımcımız olsun🙏
Ferdaslmnn Ebru10 Halitim ikiside çok zor ama sağlıklısı normal doğum evladımız için dayanıcaz kucağına alınca tüm acılar gidiyo derler
Bs3547 Ebru10 bende o durumdan korkuyom ama olsun içimde kalmaz normalindenemedim demem hayırlısı artık bebişlerimiz için değer 🙏
Halitim Ebru10 haberlerini bekliyorum hayırlısıyla rabbim bi avazda dogum yapmayı nasip etsin inşallah saglıklı bir şekilde kucagımıza alalım bebişlerimizi🙏😍