KkubraKkubra44 Mervetekmn benimde şeker var. Bide 3. Gebeligim 33+1 deyim. Bakalım benimkini ne zamn alıcaklar.
Halitim Ebru10 suni sancıyla dedi doktorum bakalım sezaryan düşünmüyorum ama normalden de çok korkuyorum 😱
Ferdaslmnn Ebru10 devlette en son çare sezeryan oluyo bende devlete gittiğim için artık be yaparlarsa katlanıcam umarım kendi sancımızla doğururuz
Ferdaslmnn Ebru10 Halitim ikiside çok zor ama sağlıklısı normal doğum evladımız için dayanıcaz kucağına alınca tüm acılar gidiyo derler