Halitim Ebru10 haberlerini bekliyorum hayırlısıyla rabbim bi avazda dogum yapmayı nasip etsin inşallah saglıklı bir şekilde kucagımıza alalım bebişlerimizi🙏😍
Ferdaslmnn Ebru10 devlette en son çare sezeryan oluyo bende devlete gittiğim için artık be yaparlarsa katlanıcam umarım kendi sancımızla doğururuz
Ferdaslmnn Ebru10 Halitim ikiside çok zor ama sağlıklısı normal doğum evladımız için dayanıcaz kucağına alınca tüm acılar gidiyo derler
Elif-61 Ferdaslmnn benimde son 13 ama 3 gün önce nişanım geldi ilaçla biraz daha ertelemeye çalışıyoruz
SevilAtabey Elif-61 normal doğum sürecine girmişsiniz neden bekletiyorsunuz? Benimde son 12 her gün bugün doğursam diye uyanıyorum. Son günler geçmek bilmiyor 🤗🐥
Ebru10 Halitim Halitim babada öyle dedi inşallah gelır ozamna kadar yada suni cekmeden sezeryanmı desem
Elif-61 SevilAtabey doktor ne kadar orda dursa kârdır diye düşünüyor heralde bizde anlamadık bakalım bu şekilde ne kadar ilerleyebiliriz 🤔