atescan27 devlet bekletiyor baya canım özel daha mantıklı geliyor bana tabi imkanın da varsa özelde doğum yapmanı tavsiye ederim. Ben de devletteydim 31 de özele başladım. Bebeğimin gelişimi de iyise 40 da falan suni ile mantıklı geliyor.Bir de insan bekledikçe korkuyor çünkü bu aralar bebeğin hareletlerinde azalma oluyor bu da anne adayını streslendiriyor. Hakkımzda hayırlı olsun.Bir avazda doğurruz inş.Doğurursan bize de haber ver😊🙏