39+5 ten selamlar.Kızlar 40′a yaklaştık ama ben de tık yok. Doktor Cumartesiye kadar
bekleyelim dedi sancını,nişanını gelmezse
suni verir mi acaba ya da beklermiym.Bir an önce almak istiyorum bebeğimi kucağıma🙏 Benim gibi olanlar sizde durumlar nasıl?