pamuksekerinannesi Amin canım ben de ondan korkuyorum ya vallahi hakkımzda hayırlısı olsun sabah gittim kontrole ben ne açılma var ne sancı 40 da bitti.Doktor salıya gel yatışını yapalm dedi sali gününe kadr sancım gelirse normal olacak inş,gelmezse sabah 7 de sezeyan olacağım inş sancım gelir de normal olur ya duanı bekliyorum.Senin kontrol ne zaman