Myssr maggie biz Meryem koycaz. Zeynep, hafsa, ayşe hüma böyle isimleri seviyorum ben ama siz nasil isim tercih edersiniz bilemem 😊
maggie melmural ya Mineli çok beğeniyorum ben ama anlamı yok çok araştırdım 🙄 çok tatlı söylenişi falan aslında
Zey44 maggie kızım 20 günlük bende hep kararsızdım anlık bi kararla anlamının güzelliğiyle livanur koydum 💕
ali0707 maggie aaaa bende tam ipek yazacaktım 😂😂 ben çok beğeniyorum ipek ismini ya kibar narin tatlı bi kız çocuğu canlanıyor gözümde nedense ☺️
elkakimmon maggie biz ada lina koyacağız canım önerilerim, Serra, eda, Melisa, alina, Azra olabilir. Biz de 37 de karar verebilir çok şükür 🥰🥰
Elbet-birgun-kavusacagiz maggie bak ipek yazmayi unutmusum bende cok severim ipek ismini cokta guzel aslinda🌸😄