maggie Arkadaşlar 38 haftalık hamileyim ve biz isim bulamıyoruz kız ismi önerir misiniz güzel kulağa hoş gelen ve anlamı da güzel olan 🙏🏻
34_21_23 maggie kızım olursa Ravza düşünüyorum. Peygamber efendimizin kabrinin önünde ki bahçe. Belki ilahilerde de duymuşsunuzdur ☺️
prensannesi1661 maggie Hüma Sıla Buse Ayşegül Yaren Aslıhan Emina Mine Benimde bu isimler hoşuma gidiyor :)) öneririm
maggie Elbet-birgun-kavusacagiz nil i bir sorayım eşime 🙄 hiçbir ismi beğenmiyorbulduğum. İpeke takmış ipek de ipek ben de onu istemiyorum
ali0707 maggie aaaa bende tam ipek yazacaktım 😂😂 ben çok beğeniyorum ipek ismini ya kibar narin tatlı bi kız çocuğu canlanıyor gözümde nedense ☺️
Elbet-birgun-kavusacagiz maggie bak ipek yazmayi unutmusum bende cok severim ipek ismini cokta guzel aslinda🌸😄
Sukusum maggie ipek çok zarif kibar bir isim ben de çok beğeniyorum ama eşimin bi akrabasının çocuğunun ismi diye istemiyor 😔
mercimeginanne maggie bn Asel Nazlı koyuyorum hayırlısıyla :) ama Zeynep, Meva, Defne, İdil, Elif, Elizan önerebilirim :)
Ahsennurrrr mercimeginanne ahaha😂 kenara not aldığım isimlerin hepsini yazmışsın bende Asel koymak istiyorum kızıma nasıl olursa daha 21 haftalığim fikir değişmez ise tabi ❤️
maggie melmural ya Mineli çok beğeniyorum ben ama anlamı yok çok araştırdım 🙄 çok tatlı söylenişi falan aslında
Htcsmlmucize Bende aynı durumdaydım sanırım Ela naz olacak ama Hafsa,Nil Hüma,Amine,NilBahar,Elif isimlerini de düşünmüştük size de fikir olur belki😊çok zormuş ama ya bu isim işi hiç böyle olacağını tahmin etmezdim 🙈