heyymomm Nida_Y ben de ağrı ağrı ağrı ve ağrı oldu 😄 inşallah sizde öyle olmaz 🤗🥰 hareket etmeyi artırmamız gereken bir dönem
Mondly Nida_Y ikide bir tuvalete gitme kramplar ama aha doğuruyorum sancı mı bu diye insanın beynini yediren istediğin gibi yeyip içememek bol bol mide yanması bel sırt ağrıları bebeğin baskı yaparsa onun ağrısı tam uyuyacağım derken bebeğin uyanması tak tak vurması acaba yorganı alsam da gitsem tuvalette mi uyasam diye düşünme 40 haftaya gelince ne olur artık doğsun diye gece gündüz dua etme hiç bir şeye binememe binsen inememe daha sayarım valla 😂
MihricanA Nida_Y Ağrılar sızılar tuvalet nöbetleri uyurken dönememek ve tek tarafta uyuyup ağrı içinde uyanmak 😂😂 Daha hareketli bir bebis disardan bile belli olan tatlis sallantilar ve günlerin azalmasinin verdiği stres 😂 Harikayim 33+0 olan bebişim ultrasonda 34 hafta görünüyor
Zeynep-aa Nida_Y valla ilk 3 ay bulantı kusma zirvede yaşadım 9 kilo verdim. Son 3 ayda bu valla gerçekten dedikleri doğru hamileliğin ortası balayı dönemi en rahat o zamandım😩
NurSema01 Kramplar, nefes darlığı, idrar yolu enfeksiyonu, rahat oturup yeme yiyememe, wc ile arkadaş olma 😁, uyutmayan tekmeler ve bol heyecanlı bekleyişle devam ediyoruz 😍😊
Elifyali NurSema01 enfeksiyon iicn ilac kullanıyor msnz.. Ya da cozumunz neler bende de cikti teknkullanimlik üromisin verdi ve pek ise yaramadi sanki dun kullandm… Sali gunu tekrr gidip tahlil yaptrcm kontrolumi beklemeyi dusunmyrm
Mom092 Smctn adet sancısı gibi giriyor arada kasıklarıma belime falan vurdu hatta doktorumu aradım hemen yalancı sancıların başlamış dedi ertesi gun muayenem vardı nst ye girdim sancı falan çıkmadı dediğim gibi yalancı sancı korkma vucut kendini doguma hazırlıyor suan dedi
yagmurksr Nida_Y kaburga ağrıları bel ağrısı sık sık lavaboya gitme uykusuz geceler nefes darlığı daha saysam sayarım 🤦♀️😁
Lebis6 Nida_Y hosgeldin bel ağrıları hosgeldin gece uyanmaları belki uyumamakta hoşgeldin bacak ağrısı kramplar HOŞGELDİNNNNNNNN çok daha belirgin evlat hareketleri 🥰🌸🙏
Tgncr05 Nida_Y tam bir KÂBUS 😱😨 ama bütün zorluklardan sonra ona kavuşacağını bilmek mükemmel o yüzden her şeye değer❤️
Myssr Nida_Y bugun 8. Aya girdim ben de 😊 şimdilik iyi ilerledikce zorlasir illami ama bence guzel bebegime kavusmama az kaldigi için mutluyum. Hamileliğin bsinda cok mide yanmasi cektim simdilik yok insallah gelmez ama gelirse de napalim. Beb de yalanci sanci yok simdilik. Arada kramplar giriyo ama cok degil 😊