Aysenursarikaya12 yasen1 evet çok şiddetli baş ağrısı kulak ağrısı vücut ağrısı vardı daha sonra göğüs agrisi bel agrisida başladı
Rmeysa_1661 yasen1 bende e nabız üzerinden randevu alıyorum kendime kitlenmiş resmen günlerdir giremedim bende. Zaten pozitif çıkarsa hastaneden arıyorlar sizi filyasyon ekibi gelicek diye endişe etme inşallah negatif çıkar 🤲
Papatyaesra yasen1 Eşim koku alamıyorum diye tedirgin oldu bende hamile olunca gittik pozitif ama öncesinde ishal ve terleme vardı
yasen1 Papatyaesra malesef hala çıkması olarak gözüküyor dun sabah vermişler testi bgun çıkmaadi hala yarına çıkarmı orasida meçhul
Mrvakcy98 yasen1 anladım canım pozitifse eğer arayacaklar zaten kendini strese sokma boşuna bebeğinde üzülmesin ❣️
yasen1 Aselmira59 malesef işyerinde yapıldığı icin barkod vermemisler giriyorum suan e nabiza ama orda gözükmüyor