yasen1 Esim covid testi verdi dogumada 5 gun var dua edin testi negatif ciksin yanimda olsun Dün verdi ve hala cikmadi sonuc ustune üstlük bide e nabiza giremiyoruz iyice stres oldum yaaa🙄
Aysenursarikaya12 yasen1 pozitifseniz ankaradan arıyorlar zaten canım ama insAllah negatiftir Rabbim şifa versin🤲
fatosd84 yasen1 bende test verdim saatlerdir çöktü açılmıyor malasef benimde annemlerde çıktı bende bugün yaptırmıştım
mucizem2222 Kizlar test için bir yakınım gitti hastaneye sistemler komple çökmüş ve test yaptırmadan geri dönmüş genel sorunmus her yerde
yasen1 mucizem2222 ee nezaman düzelir acaba ya iyice strese girdim bgunumu buldu çökmesi tövbeestgfllah ya
yasen1 Aysenursarikaya12 allah razı olsun nezaman ararlar acaba dün yaptırdı sabahtan halada öğrenemedik sonucu 5 gun sonrada dogum var strese girdim iyice ya
Aysenursarikaya12 yasen1 bilmiyorum ki canım ben pazar yaptırdım pazartesi aradılar negatifse eğer hiç aramiyorlar zaten belki oyuzden aramamışlardır
yasen1 fatosd84 ay allahim stres olunmayacak gbi degil ayar olmaya başladım ya balla kactan beri deniyoruz yok düzelmedi nezaman düzelir blmiyorumda otur ağla ya
Papatyaesra yasen1 Eşim pazartesi yaptırdı pozitif çıktı hemen sabaha aradılar sıkıntı yapmayın negatif olduğu için aranmamıştır.
Papatyaesra yasen1 Eşim koku alamıyorum diye tedirgin oldu bende hamile olunca gittik pozitif ama öncesinde ishal ve terleme vardı
Mrvakcy98 yasen1 canım sonuç çıksada hemen düşmeyebiliyor e nabıza hangi hastanede yaptırdıysan….hastanesi laboratuvar sonuç yaz Googledan hastanenin sitesinden girip bak bide
Nuray23 Benimde esim yaptirdi bugun e nabiza bakalim dedik acilmiyor. Ordaki kisi de e nabizdan takip edin demis. 😥 insallah bisey cikmaz bende korkuyorum ayni evdeyiz sonucta allah yardimcimiz olsun.
Mrvakcy98 yasen1 anladım canım pozitifse eğer arayacaklar zaten kendini strese sokma boşuna bebeğinde üzülmesin ❣️