yasen1 Aselmira59 malesef işyerinde yapıldığı icin barkod vermemisler giriyorum suan e nabiza ama orda gözükmüyor
Aselmira59 yasen1 bu sitedende bakabilirsiniz e nabıza girmeden ama tabi barkod numarası yoksa maalesef
yasen1 Seda5892 sistemden gormedinzmi simdi hastanede yapılmadı fabrikada yapıldığı icin 112 bilirmi ben sistemden göremiyorum onlar nasil gorurki
Seda5892 yasen1 yok canım ben aradıktan sonra yansımıştı. Sonuçta hastaneye gidiyo 112 yi arayıp korona ile ilgili görülecektim deyince onlar aktarıyor gerekli yere