Mucizem_pasam Nslhnkr hayırlısı olsun ben inşallah ayın 14 de ayrıntıya girecem bakalım paşam nasıl afedersiniz çok kusuyorum ben acaba kilo olabiliyor mu ??
Nslhnkr Mucizem_pasam aralık 14 te mi ayrıntılı olucaksın canım. Estagfurullah ne kusuru . Bende işte bu yüzden boya ve cm kafaya takmıs durumdqyım 1 ay beslenemedim kusmaktan ve mide bulantısından her gidişimde iyi mi diye sordum iyi dedi
Nslhnkr Htcemr20 kuzum doktor söylüyor bende her gidişimde hafta olarak boy cm notlara kaydediyorum ne zamanda ne kadar almış diye
Merinosunannesii Huri54 valla bir tek 5li hastane cıkışlarım yenidoğan onu da 5 takım aldım kusar batar giysin diye gerisi hep 0-3 3-6ay
Poyraz_basak Huri54 çoğunluk 3-6 ay almalısın oğlumda 0-3 aylıkların cogu etiketli kaldı şimdide kızım olcak yine kaldı 😀😀😀
Poyraz_basak Nslhnkr hayırlısı bir oğlum var bunuda kız nasib etti rabbim çok şükür 3dusukten sonra mucizem oldu benim sağlıklı olsunlar da onemli olan o
Mucizem_pasam Nslhnkr evet Aralık 14 te ayrıntılıya girecem bakalım artık hayırlısı ile sağlıklı olsunlar da bugunler de geçer inşallah 🙂
aselsura123 Merinosunannesii galiba öyle kızımda öyleydi 3 hafta önde gitti 4100 gram doğdu 39 haftalıkken buda tombik galiba 🤭 🤣
Huri54 Ben de bi 10 lu hastane çıkışı bi de 5 Li alıcam ancak bazı bebek çok kirletiyormuş ondan yeni doğan 7 tane alsam mı ki hastane çıkışlarıyla beraber
Merinosunannesii aselsura123 ay maşallah Allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin Bi avazda kurtulursun insallah ❤️
Gulsen4224 Nslhnkr ewt daha minik minikler 🥰Rabbim bütün annelerimizin kucağına almayı nasip etsin miniklerini🤲🏻🥰🌹
Ozge1708 Bende bugün 16+5 im kontrolümüz vardı. 14 cm 163 gram kuzum.❤😍 cinsiyetimize de bugün doktorumuz %80 kz dedi. Aralık-2007 20 gibi ayrıntılıya gideceğiz. Sizce değişme ihtimali olurmu.