Homeless20 valla canım çok iyiye almışsın bende 3 lü kuğulu desenli uzun kollu zıbını 2 adet 97₺ aldım dün de alt pijama takımını 2 adet 47₺ ye aldım şimdi de sürekli takip ediyorum 😂 bana aldığınız takımı atarmısınız fikir olur belki bende Nisan da doğum yapacağım ne alacağımı pek bilmiyorum ilk gebeliğim birde 0,3 aylık alıyorum birde kaç tane alim