Bahser61 damla_1 Braun PRT 2000 öneriliyor. Mühendisin oğlu sayfasında paylaşılmıştı. Orda görünce aldım ben. Ben aldığımda 155 liraydı şimdi 227. Birkaç ay oldu ama ben alalı. Yine de fazla artmış fiyatı
Erceyl Kizlar bulasik makinasi indirimi yakalayan atsin bana bozuldu uygun bakiyorum. Marka model fark etmez ya en iyisi aldim zamaninda beyni yandi ;((
Selin2 Erceyl https://ty.gl/u5phtwmr ben bunu kullaniyorum ve aşırı memnunum evimdeki hersey siemens ve hic bir problem yasamadim cok sukur,keza anneminde ananeminde evindekiler siemens fiyati da uygun tavsiye ederim ve 4 program yetip artıyor genelde iki programi kullaniyosunuz zaten. Sevgilerimle😌🙏🏻
Aleyntokyo HappyMom hepsi buradadan alışveriş yapan anneler var mı acaba aventin en uygun fiyatları orda ama emin olamadım daha önce aşışveriş yaptınız mı ??
Buseyvz Aleyntokyo neredeyse her şeyimi hepsiburadadan alıyorum, çok memnunum hiç bir aksilik yaşamadım 😊
[silindi] Aleyntokyo satici puani iyiyse guvenilirdir, ayni mantik zaten trendyolla hatta daha eski sistem
Mervem23 Aleyntokyo ben geçtiğimiz hafta trendyoldan 5li set aldım canım 4 biberon bir emzik 202 tlydi. O paraya değer gerçekten tavsiye ediyorum 🥰💕
Selin2 Aleyntokyo ben aventin setini e bebekten almıştım yanında biberon emzik temizleme suyuda vardi uyguna gelmisti hesaplayinca 190 lira olan set 150 liraydi yani hesaplayin alin ama hepsi buradaya hic güvenemiyorum ben alışveriş yapmıyorum o yüzden
Kubrabekir Kızlar merhaba ben philips aventin ikili biberon setini aldım temizleme jeliyle 100 tl ama silikon cam da tereddütlü kaldım kullanan var mı
Aleyntokyo Kubrabekir kardeşimdede kullanmıştık plastikler bir yerden sonra baya yıpranıyor en sağlıklısı cam bence
Selin2 Kubrabekir keske cam alsaydınız cam daha sağlıklı sürekli kaynar suda kaynatip rahatca kullanırdınız 😌🙏🏻
Mervem23 Aleyntokyo aldığım paketin aynısını benim eltimde kullandı iki çocuğuna ama çok memnun hiçbir şey olmadı yine de sen bilirsin
Cagemeg HappyMom Hepsiburada’dan 100 ml mustela pişik kremi 45 tl, 10 ml mustela göğüs ucu kremi 28 tl, lansinoh 160 ml pp biberon 42 tl’ye aldım. En son kalan ihtiyaçlarımıda tamamlamış oldum 😊
Kubrabekir Selin2 kırılır falan diyodu ne biliyim o yüzden tereddütte kaldım yorunları güzeldi ama philips aventin silikonda olsa yine kalitelidir diye düşündüm
Muzicannn Selin2 hepsı burada sitesinden pek çok ihtiyacımı karşıladım. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz kampanyalarla çok daha uyguna gelıyor hersey😍
Erceyl Selin2 Selin2 iste modelini bilmiyom bende simes var 7 programli olan beyni yandi ;(( gri olan bakayim bunun ozelliklerine sagol