MummyTugba OMAYBABY benim de 4 ay var aldım bezi de sabah 😊 neredeyse herşeyini aldım hatta indirimde
Homeless20 Nesrin15 canım bu indirimden almadım ben önceki indirimlerden almıştım sur ama bulabilirsem atayım
Homeless20 Nesrin15 canım linki atamadım da tulum buydu gene indirimde :) valla ben bayıldım kumaşı,dokusu çok güzel,yumuşacık
Muzicannn Selin2 hepsı burada sitesinden pek çok ihtiyacımı karşıladım. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz kampanyalarla çok daha uyguna gelıyor hersey😍
Babyy1S Morvi ben daha pazartesi aldım eczaneden 35tl ye nazal aspiratör ve yedek 10 tane uç ve +2 tane fazladan vardı yedek uç monodoz da 30 tl ye aldım eczaneden bakın isterseniz fiyatlarina
Avakado-34 https://www.amazon.com.tr/gp/aw/d/B07KW4K15Z/ref=ppx_yo_mob_b_track_package_o0_img?ie=UTF8&psc=1#aw-udpv3-customer-reviews_feature_div Lansinoh tekli göğüs pompasını cumartesi sipariş verdim bugün elime ulaştı . Tavsiye ederim . Fiyatı da uygun baya. 👍🏻
Morvi Avakado-34 canım keşke çift başlı olanını alsaydın. Çift başlı olan çok iyi ve tekli olanlarda diğer göğüs sağarken akıyor hep. Fiyatı da uygun öyle pahalı değil aslında.
EsEf Avakado-34 ya tavsiye ediyor musunuz baktım fiyatı da uygun acaba kullananlar mantıklı mı çift kullananlar çekim gücü düşüyor demişler ama tek almak daha mı mantıklı acaba
Avakado-34 Morvi Bana tek yeterli gelir diye düşünüyorum. Akarsa da diğer göğüsten bi çözüm bulurum☺️
eeygnn123 Avakado-34 bende tekli aldım çünkü çiftlide arkadaşlarım memnun kalmadığını ikisini aynı anda tutamadıklarını söylediler diğerinden akarsa altına biberon tutarsın falan gibi çözüm ürettiler
Avakado-34 eeygnn123 Dediğiniz gibi biberon tutulur vs bi şekilde ona çözüm bulunur… Ben çok kullanacağımı da düşünmüyorum o yüzden çift başlısına da o kadar para vermek istemedim… Bu marka çok öneriliyordu fiyatı da uygun olunca aldım geçtim 😊