MehZey benim kızım 3400 doğdu 1numara 210 lu almıştım 1ayda falan bitti hepsi. Yenidoğan bebek çok fazla kaka yapar ve cildi çok hassastır pişik olur o yüzden sık sık bezi değişir ben günde 10 kere degisiyordum ilk 2hafta sonra düzene girdi günlük 6/7 beze düştü