Dilara1503 haha üzülüyorum valla ya. Annede leke sivilce varsa kızdır yazmıs birisi. Dünde kadında enfeksiyon cıkmıs kızsa ondandır yazmıs birisi. Allahım tüm lanet seylerin kızda olcagına inanan bir toplum cok sinir oluyorum 2 gündür. Asırı feministte degilim ama gercekten üzülüyoruö. Ben cok cirkinleşen erkek anneside gördüm erkek bebek güzelleştririmiş ya en basta eşimin babannesini ikna edemedim kızım olcagına😉üzülüyorum ya gercekten. İkisinide veren rabbim. İkiside ne büyük mucize cinsiyetle bu durumlsrın baglantısı ne olabilir bir iki densiz bir laf atmıs. Hala şu devirde peşinden giden kız annelerini görmek cok üzücü. Halbuki kadını degersizleştirici söylemler gercekten üzülüyorum 😓erkek annesi olsamda üzülürdüm emin olun.evlat sahibi olmak kolay mı rabbim nasip etmezse hasret eder