F-Gemi Tatlimm_tatlimm inşallah doktorımuzda %90 kız dedi bizde biyerden başlamamız lazım hazırlığa diye aldık eksikleri hep🙈
ssuleeyuce F-Gemi bulundugum yerde dr cok sikinti ne doktoru dr ne cihazlari iyi kilodunu ogrenemedim hic 😔
Tatlimm_tatlimm ssuleeyuce ben de canım sonra başka yere geldim nerdeyse bebeğime gelişim geriliği va4 dediler eski yerde burda ise çok ii hatta uzun dediler
ssuleeyuce F-Gemi van muradiyede burda dr var sozde ama hasta kabul etmiyo Aralikta insallah izmire gidicem
F-Gemi ssuleeyuce allah allah niye öyle yapıyo korona felan var diyemi cinere şikayette bulunun hemen ilgileniyolar