Minnak_anne21 Nasıl geçiyor hanımlar benim zor geçiyor ağrılar kasılmalar mide yanması cinsiyetimiz kız sizlerde neler var neler yok
Af_dmr Minnak_anne21 benimde oluyor bende 28+5 im bu yüzden dün doktora gittim sertleşme oluyor diye. Magnezyum kullan ve bol bol dinleneceksin dedi.
MystryYYy Minnak_anne21 bizde 27+4 uz serklajlym yatarak geciyor kalca bacak agrisi yatarken surekli sag sol donup duruyorum mide bulantiis ve yanmasida basladi bizimde cinsiyetimiz kız 🥰
Bugleemm Minnak_anne21 kasılmalar ağrılar mide yanmaları arada istifar ve miyomum olduğu için ayakta kaldığım zamanlardaki ağrılarım hariç kızımı sabırsızlıkla beklemekle geçiyor bu bütün ağrıların sonucunun böyle güzel bir şeye bağlanması ne kadar güzel sağlıkla gelsin meleklerimiz inşallaahh 😍🤩🙈
ssuleeyuce Minnak_anne21 27+5 bizde kiziz ama sukur migde yanmam olmuyor hic sakiz cigniuorum cok ondanmi bilmem. Ama su aralar cok toplanmaya basladi ole olunca nefesim kesiliuor sanki ve bazen yekmeleri sanki bobregime atiyor biyle bi aci yok soneada bavak kasilmalari oluyo. Her gebelik cok farklimis bunu anladim. Ben oglumda hic boyle seyler yasamadim
Minnak_anne21 Af_dmr benimde dün gece bacağımda aşırı kasılma oldu bağırarak çağırdım eşimi masaj yaptı geçti biraz
Meleknur0721 Benimde karnımda çok ağrı oluyor ve sertleşme.. Bulantılar yine başladı diyebilirim çok zor geçmişti ilk 3 ay zaten. Açıkçası korkuyorum yine o duruma gelirim diye. Ama en güzel kısmı oğlumun her hareketini hissetmek💖
Hira_meyren Meleknur0721 bende 28+4 benimde sunaralar zor geçiyor baacaklarim belim çok agiriyor yarın bende magnezyuma baslicam sanırım onunda etksii var rabbim hepimizin yardımcısı olsin saglikli bir şekilde alalım bebeklerimizi kucağımıza 😍😍
1cansu Suan 28+3 deyiz ama 26 da hafif hafif karnımda sertlesmeler başlamıştı simdi daha da zorluyor beni,mümkünse o ağrıların olduğu gün pek hareket etmiyorum,evde rutin islerimi bile yapmıyorum. Sanırım bunlar büyüme sinyalleri
Af_dmr aylinsss karniniz komple taş gibi kesiliyor sonra geri eski haline geliyor gevseyip. Bu şekil de oluyor kasılmalar.
Minnak_anne21 Bugleemm inşallah inşallah benim bir oğlusum var inşallah 2 ay sonra da kızım gelecek Rabbim herkese tattirsin bu duyguyu
civcivimm_ Biraz bile yürüsem belime bacağıma ağrılar giriyor . Bebek kendini toparlio diye doktor igne verdi hafta da bir .Kusmalarim hala devam ediyor 😔
Af_dmr aylinsss sık sık uzun süreli olursa erken doğum belirtisi oluyor ama düzensiz hemen kesiliyorsa vücut hazırlık yapıyor dedi doktorum
ece_2206 Bende de mide yanması var bu ara aşırı derecede öksürtecek kadar bir de üstüne iki gündür gribim dinleniyorum bol bol :)
Mevaninannesi21 Bende 28+5 im 4-5 gündür adet sancısı gibi ağrılarım oluyor. Birde az bi yürüsem ağrıdan duramıyorum Son aylarda nasıl yürüyüş yapıcam bu şekilde kızlar😔
Af_dmr Mevaninannesi21 aynı durum bende de var günümüz aynı. 32 ye kdr yatalım da en kötü sonra en azından bisey olmaz inşallah