Elmaveannesi Sbhky biz 36+3 oldukk.. gece 2 3 kere uyaniyorum. Karpal tünel sendromu oldum. Ellerim ödem oluyor uyutmuyor. Bel agrim ve hafiften kasık agrilarim başladı kizlar
sevara Cemrenur bizde 36+2 haftalık olduk. Bendede dündan yalancı sancı çoğaldı güçlendı. Sabah ⅘ dan beri ayaktayım uyutmadı oğlum.
Minikmucizem199 Sbhky bizde 35 haftalık olduk çok şükür herşey yolunda nefes darlığı hariç birde kalp çarpıntısı ☺️☺️🤰🤰
Mislina1 34+4 gunluk olduk bebişimle vajınamda agrı cogaldı doktor normal dedi yururken batıyor tekmeleri artık daha sert oldu can yakıyor bazen 😁😍💜
Seymanur33 35+4 deyiz kaburgalarımdaki ağrıdan batmadan dolayı çok acı çekiyorum artık bir an önce doğsa da rahatlasa
Meneksegul68 Sbhky 34+5 olduk bizde kızımla ağırlaştık ağrılar yanmalar oluyor ama şuanki halimden çok mutluyum 😍 hareket ettikçe yüzümde güller açıyoo 🐣💕💕🧿
Esravebebekleri ikizkelebeklerim06 benimde ikiz şu an 31 haftalığız. Acaba sizde mide problemi oluyor mu, ben hiç iyi beslenemiyorum mideden dolayı 😣korkuyorum bebekler zayıf doğacak diye
ikizkelebeklerim06 Esravebebekleri mide ağrınız mi oluyor yanma mi? Ben kilo aldıracak şeyler yiyorum ama yanma da oluyor bende şurup içiyorum
Gizocan 36+1. Tuvalete kamp kurucam. Beş dkda bir ecye gidiyorum hareket etmeye başlayınca darbeler sert kibe kararlı. Azıcıkta hapşurduğumda kahkaha attığımda idrar kaçırma başladı. Normal ama napalım 😇
prensmusta Sbhky bizde oğluşumla 34+4 olduk,bu hafta hep çok sertleşme oldu karnımda,3haftaya yakın ilerden gidiyoduk,erken doğar diye korkmuyo değilim🙄 Rabbim hepimizin bebişlerini sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin🤗
Esravebebekleri ikizkelebeklerim06 yanma değil daha çok bulanıyor ve yediğim herşeyi boğazımda hissediyorum.