Bende folik asit ve demir ilacı kullanmaya başladım 3 ay geçti değerlerim normale döndü. Hiç düşünmediğim sıfır stres yaptğım enerjimi başka alana yönetttiğim zaman oldu. ( ev aldık, tadilat, taşınma falan süreçleri yaşadım) bide bolca dua 🤲 ne zaman nasip ederse o zaman gelecek deyin hep. Allah isteyen herkese nasip etsin.