Merhaba kizlar ..
Oncelikle 1 sene once kurtaj oldum patalojiden kotu bir sonuc gelmedi 3 ay korundum ve korunmayi biraktim ama hala hamile kalamadim … duzensiz ara kanamalarim oluyordu doktor ilac tedavisi vermedi kilo ver duzelir dedi ve 9 kilo verdim adetim suan zamaninda geliyor ama yine hamile kalamiyorum sizce nasil bir yol izlemeliyim burda okuyorum femera klomen rahim filmi bi cok yol var ama hic bir doktor bana bunlari onermiyolar bir daha olur diye basindan atiyorlar bana yardimci olurmusunuz