eylem_
Ne güzel bi post 👏🏻👏🏻
Buraya yazmakla vakit harcamaktansa doktoru arayım demiyor bir çoğunluk. Cidd bsey olunca bile saat kaç olursa olsun acile gitmek yerine burdakilerden medet umuluyor. Evet burdakiler diyorum cnkü hepimiz birer bireyiz doktor hemşire yada farklı bi sektör ne olırsa olsun. Muayebe etmeden bazı seyker bu platformadaki doktor bile kesi bir şekilde çözümleyemez bana göre. Bir ağrı bir kasık batması kimisinde yerleşme ,kimisinde bebegin büyümeye calıstıkça yaptıgı baskı kimisinde düşük, kimisinde rahim gevşemesi olabiliyor. Hic anlamıyorm ağrım var korkuyorm diyenleri onlara beböde öyleydi bebek büyüyo bsey olmaz cnm dinlen diyenleri. Tepkide gösteriyorm birde tepki alıyorm .. herkese bilinçli ve sağlıklı hamilelikler diliyorum ….