Ya sürekli okuyorum birileri bir şeyler soruyor altına bir sürü yorum işte korkma normal, geçer, dinlen bilmem ne. Arkadaşlar hamilelik herkesin özel yaşadığı bir süreç siz de normal olan diğeri için normal olamaya bilir nasıl duyarsızca böyle rahat yorumlar yapılıyor hiç anlamıyorum. Yorum yaparken biraz dikkat edin lütfen ya başka için riskli bir şeye sebeb olabileceğini unutmayın. En doğrusunu her zaman doktor söyleyecektir, yorum bekleyen hamileler de doktorunuza danışın burada kimse doktor değil kendinizi ve bebeğinizi sizinle aynı süreçten geçen insanların deneyimlerine emanet etmeyin…