Rafby ilkinde hep tuzlu yiyordum tatlıdan tiksinmiştim erkek oldu şimdi ikinci de yatıyorum kalkıyorum tatlı yiyorum yatmadan önce tatlı yapıp dolaba koyuyorum ki gece tatlı canavarı gibi kalkıyorum gözüm dönüyo resmen bu da kız olacak😂😂 ye tatlıyı çıkar hakkıyı, ye ekşiyi çıkar ayşeyi sözüne inanmıyorum artık 😂😂