Elifkcr aynısı bende de oluyor ara ara … KBB uzmanına gittim . İşitme testi yaptı bir sorun olmadığını ve yorgunluktan olabileceğini söyledi . Çok kafaya takmadım . Ayrıca nabzımı tüm vücudumda hissettiğim beni sarstığı zamanları da hissettim ona da gebelikte nabız yüksek olurmuş ve normalmiş. daha sonradan farkettim ki stresle cok alakalı yaşadıklarım. Eşimle ailemle güzel bir gün geçiriyorsam asla bunları hissetmiyorum.