Hanımlar size nacizane tavsiyem kullanmanız, ben atak hastasıyım hamileyken kullanmadım bırakmıştım. atarax alıyordum fenalaştıkça inanılmaz zor geçti sonra doğum yaptım kasımda hastanede 2.günde birden kafayı yedim size anlatamam yaşadığım buhranı doktorum ilaca çok karşıydı ama gördü geçmiştede atak hastalığım var kendi hemen hastanede başlattı üzerine reçete yazdı , bebek dr sordum hiç birşey olmaz kullan dedi senin sağlıgın çok önemli süte geçmiyor çok stres yaparsan bebeğe çok zararlı dedi , bilsem kesmezdim hamileykende o kadar zorlandım perişan oldum ki hamilelikte sonra da patladı birden doğumda, kızlar Allah kimseye vermesin bu hastalığı biz iyi olmazsak bebeğimize kim bizim gibi bakıp sahip çıkar öncelikle bunu düşünün ki ,benim kafa gitmişti içmemek için kaç gün direttim çocuguma birşey olur diye eşim hergün 5 saat konuşup ikna etmeye çalışıyordu beni içeyim diye ilacı düşünün anca aklı selim düşünmeye başladım