Esradygn geçicek emin olun. Çok zor biliyorum sizi çok iyi anlıyorum. Ama her şey çok güzel olucak en sonunda. Çektiğiniz her şeye de değicek.hayatınıza girdiği anda tüm sıkıntılarınız biticek allahın izniyle 🙏😌 benim daha öncesinde de yıllar önce anksiyetem vardı. Geçmişti. Ama hamilelik döneminde tekrarladı. Doktor tavsiyelerine mutlaka uyun. Bol bol dua edin. Allah yardımcınız olsun