derincik Normal adetim 25 günde bir olurdu 4 gün sürerdi cok aşırı olurdu evden cıkmazdım ilk öğrendim hamile olduğumu adetim olmadı olmam gereken tarihte ordan anladım hamileyim diye şimdi 2. Adet tarihim geldiği gün adet oldum ve bu sefer 3 gün günde 1 Pet dolacak şekilde oldu sonra arttı bildiğin 2 ayın acısı cıktı 🤦♀️ 2 gün cok aşırı oldu bi kaç gündür yine tek Pete düştü