Bende adet gördüm eşimden dolayı alerji oldum sandım doktor antibiyotik verdi onuda kullandım vitilde kullandım kan geldi doktorda vajinanın duvarları aşınmış olabilir dedi meğersem yerleşme kanamasıymış gördüğümüz adetlerde içimiz temizlenmiş ve şuan ben hamileyim ve bu bi Allah’ın mucizesi 🐣2 ay düzenli adetim oldu