Şuan ben yaşıyorum 5 hafta 4 günlükken başladı daha kalp atışını bile duymadım yarın 7. Hafta dolacak bildiğin adet oluyorum tam da normal adet olduğum zamanda başladı doktor vajinal ultrason la bebeği gördü ama kanamam olduğu için kalp atışı için zorlamadı perşembe günü normal ultrasonda kalp atışı için gideceğim inş sıkıntı yoktur cok tedirginim gebelikte nasıl adet olunur diye ama doktor olabileceğini bebeğin kesenin iyi durumda olduğunu söyledi