derincik ben 😂 hamile oldugumu 2 aylıkken öğrendim hala da adet oluyordum bitmişti 2.sı aşırı derece uyuyordum ama öyle böyle değil otobüs de işte otururken hep yani . Ki ben günde 5 6 saat uyusam yeten bir insanim annem dedi sen hamilesin die oylelikle test yaptım öğrendim 12 haftaya yakındı hastaneye gittim cinsiyeti öğrenip çıktım d3dim ne gamsız kadinim😂 ki bak bu sürede ben ilaçsız adeti atlatamam çok ağır olur ilaçlar da kaynanamın romatizma için yazılan ilaçları bana yazmıyorlar o gidince fazladan yazdirtiyorum günde 2 kez o 4 gün sürer ederim 8 tane içtim ev dublex sakatlığım tuttu yine evin üst katindan yuvarladım üzerine duserken disimi ne kadar siktiysam arka azı dışım kırıldı 1 hafta agumentin kullandım dışım apse yaptı diye üzerine mobilyam geldi salon takımı ni tek başıma oturma odasına taşıdım yeni takımları yerleştirdim yani hamileymişim oğlum olacakmış 😂 ama sunu diyim 6 aya kadar sıfır karnım var di ve 5 kilo verdim uyku ya düşmeyip de test yapmasaydım 6.aydan sonra kesin öğrenirdim ben😂