Valla hamileyken 6 ay adet gören ve hamile olduğunu 6. Ayda öğrenen bi tanışım var ama bu bi istisna gebelikte kanama normal bişi değil bendede oldu kanama 1 gün adet gibi kan geldi 3 gün hastanede yattım çıktım kanamam yok ama kanama alanım devam ediyor o yüzden 1 buçuk aydır sadece yatıp progestan kullanıyorum geçti gibi bişey yakında normal hayatıma dönücem