DLNSYGN Peri_ss03 canım bende ilkte folidays aldım şimdi doktorum Q-folin verdi onu kullanmaya başlıycam Q-Folin daha etkili dedi ama baktığım zaman folidaysla aynı içerik sadece Q-folin da koenzim Q takviye edici gıda var
Umay05 Folik iod12 kullandım içinde B12takviyesi oldugu için iod12 alırken dikkat edilmesi gerekir çünkü birde sadece folik iodu var🥰
haziranin25i Peri_ss03 hamile kalmadan önce folbiol kullandım hamile kaldıktan 12.haftaya kadar da folbiol kullandım 💜
Aslihanilhan 058elf bişey sorabilir miyim bende folidoca kullanıyorum . Sağlık ocağı doktoru 4. Aya kadar kullan sonrasına gerek yok dedi ama siz hamileliğin sonuna kadar kullandınız mı ? Doktora da gidince sorcam gerçi ama size de sormak istedim
kedidirokedi buiyimi evet doktorum tavsiye etti sonradan içindeki folik asit miktarı yeterli mi diye sordum yeterli dedi
Baobap Peri_ss03 folbiol kullanmayın. Onun dozu çok yüksek. Ben bekafol kullanmıştım memnundumda. Folik asit miktarı 400 mcg olsun ona dikkat edin.