Peri_ss03 FOLİTA MI FOLBIOL mu veya bildiğiniz iyi bi folik asit markası varmı 6 haftalik gebeyim bu arada ☺
Sermec27 Peri_ss03 ben ocean mummy kullanıyorum içinde 400 mcg folik asit dahil bir sürü vitamin var bebek için faydalı olan
esraizmirli Peri_ss03 ben QFOLİN kullandım canım fiyat olarak biraz pahalı ama içerik olarak çok zengin araştırıp bakabilirsin
Amed2121 Sermec27 bende hem ocean mummy kullanıyorum hemde gyno ferro sanol sakıncası yok dimi doktorum bunları yazmıştı
Sermec27 Amed2121 gyne ferro sanol 12 haftadan sonra kullanıyor diye biliyorum ama vardır doktorun bir bildiği
Peri_ss03 bburcu bana folita kullan dedi görümceme bir diğer doktor FOLBIOL kullan dedi onu anlamadım aynı şey değiller mi ama folita 30 tablet 52 lira FOLBIOL de 50 adet 17 lira 🙄
mom77 Hayırlı olsun 🌸 ben folidays kullanıyorum piyasada buldugum en temiz içerikli folık asit 90 kapsülü 125 tl