kedidirokedi buiyimi evet doktorum tavsiye etti sonradan içindeki folik asit miktarı yeterli mi diye sordum yeterli dedi
buiyimi kedidirokedi yanı gebelik olunca haftanız azken başladınız değil mi kimisi 4 aylık hamile iken başlamış kafam karıştı ☺️
Aslihanilhan 058elf bişey sorabilir miyim bende folidoca kullanıyorum . Sağlık ocağı doktoru 4. Aya kadar kullan sonrasına gerek yok dedi ama siz hamileliğin sonuna kadar kullandınız mı ? Doktora da gidince sorcam gerçi ama size de sormak istedim
Aslihanilhan 058elf bende sağlık ocağındaki doktora sordum da 12. Haftadan sonra kullanmama gerek yok dedi ama . Kendi doktoruma da haftaya gidicem . Bende devam etsem mi bıraksam mı bilemedim benim de suan 14 hafta oldu
cagla792 Benim doktorum folik trio yazdı. Bende 6 haftalık hamileyim. Öncesinde de bunu vermişti şimdide buna devam ettiriyor.
058elf Aslihanilhan valla bilmiyorm canım kimisi 16. Haftaya kadar kullandırıyo kimisi de 12 den sonra bıraktırıyo en güzeli doktoruna sorman 🤷🏻♀️
minikmucizemmmmmm Bende vifolic kullanıyorum 2 aydır aranızda bilen var mı ? Hamile değilim henüz. Yarın bitiyo folidoce alcam bu sefer🤔
Ydgrshn Peri_ss03 doktorum bana folbiol onermemisti hamilelikte b12 yi dusururmus ben folactiva kullniyorum gayet guzl icinde ne ararsan var