Edizinannesii 117146 valla napcaz biz bunlarla 😂 burda okuyorum kiminin 36..hafta da başlıyor sancıları biz 41 i görmeyiz inşallah 😂
117146 Edizinannesii 31 haftamda ıkı gün hastane kaldım 35 haftamda da aynı sancı çok cektım erkek gelebilir dedı doktor ıgne faln şimdi ise gelesi yok😀
Edizinannesii Ebru_boglu yok valla bende aksine dün evi falan temizlettim belki yakındır diye ama bence ben bi tur daha temizlettim gibime geliyor 😂
Edizinannesii Prensannnemm totem falan yap doğuramıyorum postu ac sen bizden de öndesin belli tutar açan doğuruyor 😂
Edizinannesii 117146 hiç sorma ya iştahım da açıldı önceden şunu yaparım söyle olur diye düşünürken şimdi oturduğum yerde buzdolabı ve dolaplar düşünüyorum içlerinden ne yesem diye 😂
ceydakaymaz88 Busraa72 Ben de tam olarak öyleyim haraket yok tam gece de haraket olmazsa hastaneye giderim diyorum o an haraket ediyor nts de herşey normal çıkıyor
Edizinannesii Tomrisme çok şükür normale uygun dedi doktor hiçte zorlanacak bi yani yokmuş 🤗 amin insalah 🤲
rahmeli20 Edizinannesii sanci geldiğinde devam etse de olsa artik diyorum ama gidiyor devam etmiyor siz de olsun istiyor musunuz artik bir an önce
Edizinannesii Tomrisme valla ben yatırdıysam herkes yaptırır o kada ederim nefes al nefesini verinceye kadar bitiyor 😂
Tomrisme Edizinannesii Aynen öyle kasmamak lazım 🌸 doktorum da çok naif izin verirsen yapalım falan diyor sağ olsun 😂
rahmeli20 BesteKarakus1 37 haftalıkken gittiğim de inmeye başlamış dedi ama henüz çatı kontrolüm olmadi