rahmeli20 BesteKarakus1 37 haftalıkken gittiğim de inmeye başlamış dedi ama henüz çatı kontrolüm olmadi
Tomrisme Edizinannesii Aynen öyle kasmamak lazım 🌸 doktorum da çok naif izin verirsen yapalım falan diyor sağ olsun 😂