SevilAtabey Benimde son 18 🤗 ama ne sancı var ne bir şey aşağı da inmedi daha hala duruyor yukarda 🌟 ama gelicek inşallah sağlıcakla 🎈💕 rabbim hepimizin yüzünü güldürsün inşallah❤️ Son günlerde beklemesi çok zor geliyor😊
Kubrasnyrt SevilAtabey az kalmış sizinde sağlıcakla kavuşun inşallah 🙏 aşagıya indiğini nasıl anlıyorsunuz göbeğin düşmüş falan derler ya nasıl anlaşılıyor ki acaba 🤔 amin inşallah sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize inşallah son zamanlar hiççç geçmiyor
SevilAtabey Kubrasnyrt benimde daha ilk aslında çok hakim değilim🙈 hem dışardaki yorumlardan daha göbeğin düşmemiş diyorlar. Birde hareketleri hep aynı noktalarda hissediyorum henüz aşağı doğru baskı hissetmiyorum ordan anlıyorum 🤗
Mom103 Kubrasnyrt sizin hamile kaldiginizda burda testinizi paylaşdiginizi hatirliyorum )) ne cabuk geciyor zaman gercekten
Kubrasnyrt Mom103 yaaa hatırlamanız ne güzel çok mutlum oldum şuan 🥰🥰🥰 bende seni hatırlıyorum isminden dolayı yorumlarından falan ❤️❤️❤️
Mom103 Kubrasnyrt evet post filanda aciyorum 🙂 resim ve isim dehismedikçe unutmuyorum. Aklimda kaliyor. Rabbim saglikla eline Almayi nasip etsin ben 17 haftaligim ohooo cok uzun bi yolum var henuz 🙂 Rabbim saglikla elimize Almayi nasip etsin
Hnfth Kubrasnyrt sezeryan günümüze tam 15gun var sağlıcakla gelsinler insallah bugn tam 37haftalik oldukkk
Kubrasnyrt BesteKarakus1 çok heyecanlı rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin cinsiyetiniz nedir 😊
Kubrasnyrt SevilAtabey bende hep yukarıda hissediyorum canım kafası aşağıda ama hareketleri hep göbek deliğimin oralarda demek daha var 😊
ecembugra53 Kubrasnyrt oyyy 😂😍 yerim ben tosuncugu yaaa😊 MAŞALLAHH 🧿 benim ki de öyle teyzesi Rabbim nazarlardan korusun
Busraaygin Kubrasnyrt 2 saatte bir gelen 1 saatte bir gelen sancılar oturamıyorsun yatamıyorsun yürümek daha iyi geliyor bana herkese farklı olabilir
Kubrasnyrt Busraaygin herkes farklı yaşayabiliyor demekki canım benim rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🙏