elisas-mom Kubrasnyrt benimde kız🥰 bakalım hangimiz önce dogurcaz 😂 sancilariniz oluyor mu süreç nasıl ilerliyor sizde. Benim kasılmalar ve ara ara sancılarım oluyor.
Kubrasnyrt elisas-mom bakalım hangimiz doğuracak ☺️ Benim ara ara adet sancısı gibi geliyor kasıklarıma ama devamı yok karnımda büyüdü iyice taşımakta nefes almakta zorlanıyorum
elisas-mom Kubrasnyrt bendede oluyor sanki regliymisim gibi agriyor sonra geçiyor,Dr bebek doğuma hazırlanıyor demişti normalmiş,genelde bu haftalarda nişan geliyormuş artık hayırlısıyla beklicez 🥰
Gulden2416 Kubrasnyrt bende sana yakınım son 18 gün ya cok heycanlı (bu arada benim üçüncü gebeligim 😂😍🙏) ve heycan dorukta
Kubrasnyrt Gulden2416 maşallah Allah bağışlasın inşallah sağlıkla kavuşursunuz benimde ilk daha bakalım neler yaşayacağım 😀
ecembugra53 Kubrasnyrt ye teyzesi ye 😂🥰🧿 bütün bebişler cok tatlı oluyorlar 😊 benim ki oğlan senin cinsiyet ne canm 😊
ecembugra53 Kubrasnyrt oyyy 😂😍 yerim ben tosuncugu yaaa😊 MAŞALLAHH 🧿 benim ki de öyle teyzesi Rabbim nazarlardan korusun
Gulden2416 Kubrasnyrt anne olmak bu dünyadaki en güzel şey insan anne olunca annesinin degerini anlıyor gerçekten
Busraaygin Kubrasnyrt 2 saatte bir gelen 1 saatte bir gelen sancılar oturamıyorsun yatamıyorsun yürümek daha iyi geliyor bana herkese farklı olabilir