Mom103 Kubrasnyrt evet post filanda aciyorum 🙂 resim ve isim dehismedikçe unutmuyorum. Aklimda kaliyor. Rabbim saglikla eline Almayi nasip etsin ben 17 haftaligim ohooo cok uzun bi yolum var henuz 🙂 Rabbim saglikla elimize Almayi nasip etsin
Kubrasnyrt Mom103 öyle deme canımmm benim zaman öyle çabuk geçiyor ki hiç anlamıyorsun bile nasıl geçtiğini inşallah sende sağsağlım kavuşursun yavruna dualarımdasın canım benim 🙏😊😊
Gulden2416 Kubrasnyrt anne olmak bu dünyadaki en güzel şey insan anne olunca annesinin degerini anlıyor gerçekten
Kubrasnyrt Gulden2416 sana kesinlikle çok katılıyorum ben annem olmasa naparım bilmiyorum rabbim ona uzun ömürler versin annem birde şehir dışında gelecek Allah’ın izniyle yanıma sabırsızlıkla bekliyorum rabbim annelerimize güç kuvvet sağlık versin inşallah 🙏
Kubrasnyrt Busraaygin herkes farklı yaşayabiliyor demekki canım benim rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🙏